fuck you, you fucking fuck

Allmänt:

Har du pussat en groda? - säkert

Kan du hjula? - ja

Biter du på naglarna? - ibland

Skulle du kunna hoppa fallskärm? - ohja

Har du sjungit inför publik? - yes

Är du hungrig? - nej

Är du blyg? - kan väl hända

Kärlek:

Ditt äldsta hångel? - 96:a

Hur många har du varit riktigt jäkla kär i? - 1

Vad tycker du om kärlek? - kärlek är kärlek

När kramade du någon sist? - idag

Saknar du någon speciell person? - yes

Har du svårt för att bli kär? - ja, faktiskt

När hånglade du med någon sist? - länge sedan

När fick du senast en komplimang? - jadu, det var länge sen

Har du hånglat med någon av samma kön? - ja

Är du ensam nu? - ohja

Vill du ha barn? - ja det vill jag

Har du någonsin:

Hånglat med nån riktigt ful? - ingen är ful

Hånglat med fler än 5 pers? - jag vet fan inte, tror inte det 

Gjort något riktigt dumt? - många gånger

Gjort något du verkligen ångrar? - alltså jo, men ändå nä

Varit nykter på nyårsafton? - det är väl klart

Åkt ambulans? - nej jag tror icket det

Gjort något olagligt? - att jag har

Blivit tagen av polisen? - nej

Skämts över dig själv? - nej, aldrig på riktigt

Sagt jag älskar dig och menat det? - det är väl klart jag har

Sagt jag älskar dig och inte menat det? - ja faktiskt, fast ändå nej

Varit kär i någon du inte haft chans på? - att jag har

Senaste personen som:

Sov i din säng? - antagligen jag själv

Såg dig gråta? - jag vet fan inte

Fick dig att gråta? - en äcklig jävel

Du delade en cigg med? - min mamma

Du gick på bio med? - oj oj oj, det där var en riktigt klurig fråga när man inte varit på bio på hundra år

Skällde på dig? - mamsen

De senaste 48 timmarna har du:

Gråtit? - kanske

Kramat någon? - ja

Kysst någon? - nej.

Köpt någonting? - ja

Sjungit? - hela tiden

Saknat någon? - varje minut och hela tiden

Vad:

Längtar du till mest just nu? - sommarjobbet

Har du för kläder på dig? - underkläder, sockar, jeans, linne

Ska du göra i sommar? - jobba så in i helvetes mycket

Åt du senast? - toast tallrik på alla tiders

Har du för mobil? - samsung galaxy s3

Vad köpte du senast? - toast tallrik

Vem/Vilka:

Slog du senast? - väggen, eller eric om man kan kalla det som ett slag 

Fick du sms från senast? - min babe

Pratade du med i telefonen senast? - wille

Älskar du? - alla mina nära och kära


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0