sometimes








Kommentarer
Postat av: Mia

Hörrududu godisbit! Jag vill bara tala om att du ALDRIG kommer att komma som andra val!!! Jag önskar jag kunde krypa in i din hjärna och få dig att se dig själv så som jag gör. Du är en härlig tonåring med ALLA nyanser du ska ha i din tonårsperiod, jag önskar att du kunde njuta av den delen av ditt liv och inte ta åt dig av det avundsjuka o på annat sätt taskiga människor, säger till dig...för det är just det Godis, avundsjuka. Jag råkar ut för en hel del sånt också, det försvinner tyvärr inte ens i min stenålder ;-) men jag har valt att inte ens ge dom det dom vill ha, responsen och fighten, dom behöver den för att överleva, men du överlever för att du nonchalerar dom. Det är svårt eftersom man helst vill gapa tillbaka elakheter, men man vet ju i hjärtat att det aldrig funkar, DU är då istället den som blir ledsen, för du bryr dig om, även om dom som väljer dig i andra hand o är nasty, visst har jag rätt?! Sträck på dig, älskade Godisbit, såna vackra tjejer som du är som diamanter, dyrbara och jävligt sällsynta...låter du elakheterna knäcka dig så vinner ondskan, och det vore ju katastrof, HUR kommer då livet att se ut? Jag älskar dig, underbara tjej och jag finns här för dig i alla lägen, dygnet runt och ALLTID i första hand... Pussar o kramar i biljoners / Eskilstunas främsta Catlady ;-)

2013-09-22 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0