överraskning

jag fick världens jävla överraskning idag, jag ska ju åka till luleå för att vara med min sjukt älskade bästa vän men då jävlar ska ni få höra. jag satt i sporthallen och väntade på att idrotten skulle börja då fick jag ett sms av min bästa vän där det stod "vad göru?:)<3" då skrev jag vad jag gjorde och då fick jag ett svar där det stod gå ut, jag blev helt hyper och överlycklig, ringde henne och hon frågade vart jag var hon var också där vart jag var. då skrek jag över hela byggnaden "JAG SKA DÖDA DIG!" haha vilken kalabalik det blev där inne :$ jag gick ut kollade överallt men jag såg inte henne, sen kollade jag mot stora trappan och såg en svart liten figur. blev jävla överlycklig när jag såg henne, droppade alla saker jag höll i och bara sprang, jag kramade henne så hårt att hon knappt kunde andas. dom som var inn sporthallen gick ut och sen skrek en kille nånting med att jag inte skulle ge falska nånting haha houff.
jag älskar denna tjej, hon är faktiskt den bästa vännen som finns!
min älskade alex ♥


nä nu ska jag försöka sova, upp klockan 07.15 för skolan. sen vid 11 sticker jag till luleå!
go'natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0