jag mår bra men varje gång jag ser dig så dör jag.

ligger just nu i sängen med min fina :* jag kollar once upon a time medans hon gör något annat haha. men jag orkar inte skriva så mycket men kan i alla fall skriva vad jag gjort idag.
slutade skolan 12, gick hem, sov. käkade, fixade mig sen bar det av till gällivare för att möta min kära johanna som har kommit hem från luleå. var med henne ett tag sen gick jag till jennifer och var där ett tag. gick till mig hon lämnade saker. sen kom broberg och emil och hämtade oss, sen har vi glidit runt med dom. hade det väldigt trevligt, jag mår så bra av att vara med människor som man blir glad av! 
runt halv 1 så skjutsade dom hem mig och jennifer till mig å nu så är vi här! 
hare bra :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0