i miss the times

hallådär, ligger just nu på luftmadrassen i alex's vardagsrum. kom hit i torsdags och fick vänta på henne i en timma på tågstationen innan hon kom, men när hon kom så for vi å fikade åååå det var gudomligt gott! vi gjorde inte så mycket sen, vi hade det mys å bara pratade.
idag så vaknade jag nångång vid åtta kanske men somnade om. sen tillslut klev jag upp och käkade frukost med min kära kusin och sen bar det av till stan och där har vi varit på väldigt många affärer haha.
jag har fått min telefon lagad också så jag är förjävla glad :D
vi for hem vid 17 nånting och sen lagade vi mat och slog på nån film som jag såklart halvsov till.. typiskt mig, nä men nu ska jag vänta på att min fina vän ska svara på vad jag skrev bara för att se om den inte dog eller något..
puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0