wishes

att se sin spegelbild och undra vem fan har jag blivit?
vad fan har jag gjort?
hur kunde det bli såhär?
och att känna sig riktigt jävla kass är något vissa känner få gånger och andra känner det mer än någonsin
det är fan sjukt, jag ska vara jag inte någon annan jävla slyna.. jag vill inte se ut som dig. du borde inte vela se ut som mig för alla är vi olika och olika ska vi vara!
jag är just nu i en svacka där allt är så jävla ensamt, även fast jag är med folk så känner jag mig ensam, och nej mamma jag mår faktiskt bra! det gör jag verkligen!
folk frågar mig, vad ska vi göra åt det? och jag svarar vi kan inte göra något åt det, men däremot kan JAG göra något.

jag vill göra en hälsning till min familj, mina vänner, och min pojkvän!
- jag är så lycklig att jag har er. ni är absolut bäst och jag skulle aldrig kunna lämna er när ni mår dåligt och sen komma tillbaka när ni mår prima igen! jag kommer finnas där för er i alla lägen!
jag älskar faktiskt er!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste du! <3
ALLA känner sig ensam ibland trots att man har massor av människor runt omkring sig och det är ingen rolig känsla...
Men det viktigaste är att du hittar dig själv igen för alla har och kommer att någon gång i sitt liv gå lite vilse och behöver då hitta tillbaka till sig själva.
Man kan få en "käftsmäll" av livet och börja vackla och fundera på livsfrågorna som kommer i livet men, du är ju så klok att du inser att DU måste göra den förändringen som får dig att utvecklas och må bra för att gå vidare i livet och hitta tillbaka till dig själv... Jag är så stolt över dig! <3 <3 <3
Älskar dig min prinsessa <3

2013-07-18 @ 15:27:01
Postat av: Det Larssonska överhuvudet ;-)

Älskade godisbit!

Även som vuxen kossa känner man exakt samma ensamhet till o från i livet, det spelar ju som du själv så snyggt skriver, ingen roll hur många underbara människor som finns omkring en...jag tror att vi har den känslan med oss genom livet bara för att faktiskt kunna känna den motsatta känslan extra starkt när den kommer, lite som att man måste känna sorg för att kunna känna glädje?! Hajar du vad jag menar?! ;-) Så länge du skriver och delar med dig så vet jag iaf att du "hanterar" dina känslor på ditt bästa sätt, keep it up, girl <3

Du är en helt fuckin outstanding tjej som vågar vara bara du och det är JAG skitimpad av...

Pussar och kramar från kossan och fetkatterna i Lilla Chicago :-) <3

2013-07-18 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0