oändligt

även fast du är bredvid mig känns det som att du är tusen mil bort.
du är inte närvarande eller så är det jag som är hjärndöd. det verkar som att du inte bryr dig eller är jag bara dum?
varför blev det såhär, jag vill inte ha det såhär.
jag vill ha tillbaka vårat glada vi.
jag älskar dig och jag hoppas du älskar mig för annars är det meningslöst att hålla på såhär.
då 7 dagar nu sju månader.
du är det bästa som finns i mitt liv. jag vill inte tappa dig,
mot oändligheten och vidare, dit vill jag med dig. och det finns inte ord hur mycket jag älskar dig!
du vet vem du är <3

Kommentarer
Postat av: iakttagare

Lägg inte ner så mycket tid på idioter och såna som tror att dom är"förmer" än andra.

2013-07-26 @ 09:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0