erase everything

tänk om man bara kunde stoppa allting och bara pussla ihop alla bitar från sitt trasiga liv. börja om på nytt och sedan starta tiden. tänk hur lätt det hade varit.
dom här senaste veckorna har fan varit skit på riktigt, känns som att allting bara vänder sig emot mig, har kännt på mig i flera veckor att något väldigt jävla dåligt ska hända och igår fick jag se vad som hände, mår så sjukt jävla dåligt inombords, livet har fan bara rasat. jag har tydligen gjort saker som jag aldrig ens har gjort, jag har bara sagt hur jag känner inte något annat jävla bullshit och till er alla andra där ute så ta reda på fakta först innan ni börjar gnälla!
 
att bli lämnad ute i ingenstans, med ingenting att luta sig mot, att inte ha någon i ens liv känns för jävligt, jag förstår inte ens varför jag lever. men jag ska vara stark och inte visa mig svag, för det är det värsta jag kan göra.
ibland förlorar man men jag tycker att jag alltid förlorar, jag har aldrig något att vinna.
 
idag ska jag försöka prata med en människa som jag inte tror kommer vela prata med mig, men jag har lite ynka små saker att berätta, att förklara, att få fram. men innan det blire att färga håret och åka på stan och handla lite behövande saker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0