så du sniffar lim?

allting har gått och blivit kaos. allting är mitt fel. men jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka den personen jag älskar mest av allt i hela mitt liv! man kan inte äta, man kan inte sova, man kan inte tänka på något annat än den personen. 
jag lovar och svär att jag kommer stå kvar här ända tills du tar tillbaka mig, jag ger upp allting för dig.
och du kanske inte kommer lita på mig fullt ut eller ens lita på mig men jag lovar att berätta sanningen till dig framöver. jag vill inte släppa dig, och inte förlora dig helt! om du bara visste hur mycket jag saknar dig här bredvid mig, jag ångrar allting med allt jag gjort, för den enda jag vill ha det är dig, det finns så mycket jag vill berätta åt dig om hur jag känner men jag kan inte för du vägrar lyssna. men det förstår jag eftersom att jag sumpade allting.
man kan inte vara hemma för att vi har så jävla många minnen, det går inte att vara någonstans eftersom att vi har varit överallt..
 
förlåt mig hjärtat du är världens bästa och jag kommer alltid älska dig, no matter what!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0