jag svär på mitt liv och på allt jag har

tjena tjena! idag är det valborg och jag ska troligast vara med johanna idag! myyyys!
ligger just nu i sängen och tar det bara förjävla lungt! alla andra på skolan är på dundret men jag hade ingen skjuts dit så jag kunde inte följa med, hehe
aja men kan berätta lite om gårdagen
först på morgonen så hade vi nationella i engelska en uppsats! gick väl hyffsat bra, hade över två timmar hål och sen så slutade vi ungefär typ 14.10, det kändes najs! sanna fick skjutsa hem mig sen gick jag upp på konsum och sen vandrade jag runt lite i malmberget där jag träffade sally, anastasia, alex och johannes. efter ett tag så gick jag hem och då prövade jag min balklänning som fammo är tvungen att sy in, hon är så söt ♥
käkade och sen kom eric så vi hängde i mampa haha tills hans buss gick och då ringde jag mami så skjutsade hon mig till en underbar människa. vi snackade om allt möjligt, myste som aldrig förr och sen hämtade mami mig så åkte vi och tankade hennes ekonomiska bil.
ja men det var nog allt hehe ni får några fula och fina bilder puuuuusss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0