du är värdelös, ta det som en komplimang

hejsan pallar inte skriva nånting, är sjuk och har ont överallt, har lovat att lägga upp en video när jag sjunger men jag gör det när jag blitt frisk. puss nu ska jag fortsätta spela!
 
dog när jag fick den här texten
Moa, utan dig kan jag inte andas.
Du och jag hand i hand vi vandrar bredvid varandra.
Du påminner mig om att livet är värt att leva, utan dig skulle jag nog inte orka mera.
Du är hela min värld baby du är fan guld värd.

Moa min kärlek till dig kan ingen klandra, för det är med dig som jag livet ut vill vandra (x4)

När jag ser dig gumman, mitt hjärta smälter.
När jag inte är med dig, tårarna skvälper.
För du är luften som jag andas,
ljuset i min dag när jag är med dig, det är då som jag mår bra, för jag tänker på dig varje dag.


Moa min kärlek till dig kan ingen klandra, för det är med dig som jag livet ut vill vandra (x4)

Varje andetag jag tar, tar jag för dig, för du betyder allt för mig och jag hoppas att du tycker
detsamma om mig.
För du, du är en jätte fin tjej och baby, jag önskar, ber till gud att du tycker om mig.
Wallah Moa min baby jag fuckin älskar dig!

Moa min kärlek till dig kan ingen klandra, för det är med dig som jag livet ut vill vandra (x4)

Glöm aldrig bort att du alltid kan prata med mig, jag kommer jag lovar, jag lyssnar på dig.
För om du mår dåligt så känns det i min själ, du är mitt allt Moa och det vet du nu mycket väl.
Det är du som gör att jag orkar leva mitt liv varje dag, du finns i vartenda andetag jag tar.
Du är så fin, så jävla underbar du är det bästa som jag har och jag hoppas på att länge få ha dig kvar.

Moa min kärlek till dig kan ingen klandra, för det är med dig som jag livet ut vill vandra (x4) 



text till dig:)
 
OMGOMGOMG tänk om alla killar hade varit så där jävla söta, fan man hade ju dött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0