It's a mystery.

Ett bra tag sen eller vadå? haha men har i alla fall nyss kommit hem från byn, om jag ska vara ärlig så har det varit världens bästa helg! ♥
aja imorn börjar skolan och jag längtar såhääääääääär mycket (eller så inte..)
men skit samma, haha men jag kan ju berätta lite om lovet :)
det började med att det var lilla vm ♥, träffade världens snyggaste hihi.
men på lördagen så kom jenna hit och vi hade det super bra! synd bara att hon åkte hem så tidigt :(
men sen under veckan så var jag och jenna med jennifer, amanda, sanna, och en massa annat fint folk!
Jenna åkte hem på onsdagen och sen var jag helt ensam :(
aja torsdagen så vaknade jag och tjillade innan man fick ett sms av larsson som undrade om jag velade umgås med henne och denise, japp självklart!
Vi tjillade lite hemma hos johan och sen fick denise och erica idén på att köpa glass, så vi gick upp till konsum och köpte daim glass ♥ hihi sen gick vi tillbaka till johan, denise åkte hem vid fyra nån gång och då fick jag idén att åka buss haha så vi åkte till gve och tjillade där innan morsan kom och hämtade oss. sen for jag till jennifer och sen gick vi upp till sporthallen och bowlade.
äh ni får höra fortsättningen sen för jag pallar inte skriva mer haha.
ni får två feting grymma låtar!
puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0