Helluuuu Im Back!

Hallå där!
Sitter just nu och tittar på elgigantens hemsida haha, har liksom beslutsångest om jag ska köpa en ny telefon eller en iPad haha, fast jag tror jag väljer telefonen. Ska i alla fall till byn sen :)
LÄÄÄNGTAAAR som fan att få träffa mina två bestie's, ååååååh jag skriver mer om allt jag har varit med om på rhodos när jag kommer hem från byn, och till alla er som säger att jag inte ens har blivit brun när jag varit utomlands två veckor.
Jag åker inte utomlands för att ligga på stranden och pressa, om man vill bli brun så kan man lika gärna gå på solarium!
Jag åker utomlands för att upptäcka nya platser, äta god mat, bara ha det allmänt bra.
Men vissa människor åker utomlands bara för att bli brun, och när dom kommer dit så är dom redan bruna, for real? Hallå? Vad äre här för något? Aja men ni får göra som ni vill, puss, lägger in bilder sen!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Saknar dig moa:(<3

2012-06-24 @ 11:15:04
URL: http://emiliacarlesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0