orkaaar inte leva

orkar seriöst inte med det här, titta mig i ögonen och säg mig om du ser att jag saknar dig uta helvete?
kan du se att jag smälter när jag ser dig le?
ååååååh varför blev det så här? blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää fuck yoooou din jävla idiot som kom på kärleken,,,
känner mig så sjukt jävla uppsliten, krossad, ojojoj kan fortsätta hela natten men jag kan inte fortsätta så här, måste glömma dig och det som hände.
 
Jag kan bara inte förstå att du är borta, vi pratar inte ens längre, vad hände egentligen, du är bäst och tack vare dina äckliga vänner som hatar mig så började du också göra det...
Du är det finaste på jorden och jag älskade dig och jag kommer alltid sakna dig men det är så över nu, i have 2 forget you.
Puss mitt hjärta, hoppas du läser detta och försåt hur ont det gör att inte kunna sluta tänka på det!
passande låt och en söt bild får ni 
http://www.youtube.com/watch?v=26PAgklYYvo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0