40 frågor om min bästavän

1. Vad heter hon? Erica Larsson

2. Hur gammal är hon? 14 fyller 15

3. När träffades ni sist? för nån timme sen

4. Vad har hon för hårfärg? brunt

5. Brukar hon färga håret? jio

6. Vilka färger har hon haft? - haha brunt är väl typ det enda och lite rosa

7. Vad har hon för parfym? olika

8. Är hon galen? ja som fan, hon umgås ju med mig daah

9. Vad är erat första minne? haha det jag kommer ihåg som bäst det är när vi var i skogen och lekte gamla gubbar haha

10. Har ni många minnen ihop? somfan!

11. Vart bor han? Nilivaara

12. Har ni varit utomlands tillsammans? noep

13. Är du avundsjuk på henne? devetu

14. Vad heter hennes syskon? Johan

15. När träffades ni första gången? oj haha jag har ingen aning xD

16. Hur träffades ni? på en fest eller nånting

17. Vad går hon i för sporter? fotboll

18. Vad brukar hon göra på helgerna? lana i friggan eller vara i stan ;)

19. Göra efter skolan? antingen åka till hennes bror eller hem med bussen

21. Har ni kramats? jajamen!

22. Vad är det bästa med henne? att hon kan vara sig själv och hon är så sjukt jävla omtänksam!

23. Har hon fräknar? jag vet faktiskt inte men jag tror inte det?

24. Har ni kollat på film någon gång? haha mer än vad jag kommer ihåg

25. Har ni bråkat någon gång? bara små tjaffsat fast inget allvarligt

26. Har ni sovit över hos varandra? jadå

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? HAHAHAH jiesbox

28. Har du sett henne gråta? nåjo

29. Vad gjorde du då? oj, kommer inte ihåg

30. Har du sett henne vara riktigt arg? haha nej inte direkt

31. Har hon sett dig gråta? jiesbox

32.Vad ska ni göra i sommar? håva boys och bara tjilla som alla andra somrar!

33. Har hon svikit dig någon gång? never!

34. Har ni pratat i telefon någon gång? massvis med gånger

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? bryta ihop totalt, skulle aldrig någonsin klara av det!

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? klart vi kommer!

37. Älskar du henne? mer än du någonsin kommer ana

38. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? ingenting faktiskt

39. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? devetu

40. Hur ser hennes klädstil ut? differente

kommer sakna dig uta helvete när du är i umeå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0