lilla hjärtat jag tänder så på dig.

DAGENS LÅT: jump - flo-rida ft nelly furtado
DAGENS KLÄDSEL: mitt älskade vita linne och mina wesc shorts
DAGENS FRISYR: ofixat
DAGENS MAT: nån gratäng
DAGENS PLANER: vänta på emilia
DAGENS VILL HA: det där som jag aldrig kommer få
DAGENS SAKNAD: Emilia!
DAGENS DROG: sooolen och musiken
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag måste vänta så jävla länge
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: lite chockad men ändå super glad
DAGENS SJUKA: ont i foten
DAGENS KOMPLIMANG: kan inte ta emot komplimanger så brukar inte få några :'D
DAGENS SKRATT: åt den där bilden
DAGENS BILRESA: har inte åkt bil
DAGENS DRYCK: gurkvatten
DAGENS LÄNGTAN: tills jag flyttar
DAGENS SPAN: nå han
DAGENS TELEFONSAMTAL:mamma
DAGENS PERSONER: -
DAGENS KRAM: ingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0