Det är så jävla bra, allt är så jävla bra, jag mår så jävla bra!

Nä nu slutar jag fan i mig och slutar ljuga, allt är inte så jävla bra!
Vet ni, jag hade det jävla bra innan jag förstörde det hela! Fattar inte att jag är så jävla dum i huvudet å gör en sån sak, har jag ens en hjärna? Nej jag tror inte det! Och jag har orkat en jävla bra tid men nu tar fan i mig orken slut, jaaag pallar inte trycket mannen, jag orkar inte ta all jävla skit på mina axlar, jag vill inte längre, jag kan inte längre, och nej detta är inte ett inlägg för att få uppmärksamhet, jag vela bara skriva av mig och ni behöver inte läsa, ingen tvingar er, tänkte bara skriva några rader om hur jag egentligen mår, xoxo svanhem.

Kommentarer
Postat av: Erica

De är mycke skönare att skriva av sig istället för att de sitter inne i sig själv, i skallen. <3

Svar: so true, <3
princess svanhem

2012-07-04 @ 17:53:12
URL: http://ericaalaarsson.blogg.se
Postat av: En som levt längre...

Vill bara sända en kram... :)

Du måste kunna förlåta dig själv för misstag gör alla men jag tror väl inte att du är en sån dum människa som du skriver!? Det ska vara väldigt hemska saker någon gör för att inte kunna bli förlåten.

Jag ser och hör allt för många som mår dåligt men, just nu hamnade jag på din sida och ville bara säga att du är värd allt gott, ingen ska behöva må så dåligt och tycka att dom är värdelösa...

Vänner, riktiga och äkta vänner som älskar dig som du är kommer du att hitta och säkert har du någon sådan redan, dom är få men dyrbara...

Ta hand om dig! Kram...

2012-07-06 @ 16:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0