bring it to little mama with your tacata!

 hey, tjena tjena tjena kom hem från maja för ett tag sen och vi har varit ute och fotat men det var såååååå jääääävla mycket mygg och småkryp så vi pallade inte vara ute. när vi kom in så laddade vi över bilderna från kameran till datan och skrattade lite åt dom vackra bilderna! Aja sen gick vi in på youtube och tittade på lite nostalgiska och nys videos haha sen när vi hörde låten tacata med tacabro, så sa maja vad betyder tacata egentligen så vi letade upp det men det var bara ett påhittat ord haha sen hittade vi en lyrics till den låten som var översatt till engelska kan lägga upp den när jag är inne på datan :)
aja åkte hem vid 23 tiden fast var tvungen att gå till skolan i kullen för att pappa inte vet vart majsingen bor haha och när jag gick så var det sååååå jävla kallt haha men i alla fall så när jag gick dit så tog jag upp telefonen och gick in på google haha sökte på snygga killar och vet ni vem som kom upp?!?! BRANDON COLE MARGERA ♥ sjukt snygg är han!! synd bara att han är gift och alldeles för gammal för mig och bor låååångt härifrån :(
får försöka hitta någon här som är minst lika snygg (har ju några span här vaha) ;)
men nu ska jag fortsätta kolla tbbt xoxo!
Här får ni tre random bilder
1 på världens snyggaste
2 på mig igår när det var sånt underbart väder
3 mitt favorit motto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0