Varför landa när jag flyger fritt?

TJENA SNYGGING!
wazzup dudes? haha nä skämtade bara men nu ska jag nog ta på mig lite andra kläder haha springer runt här med typ bh och de hahah, men vem bryr sig, mitt hem, mina val :D
igår så satt jag hemma typ hela dagen och gjorde ingenting men sen på kvällskvisten så ringde agda och sa att jag skulle komma till isladan och titta när hennes lag spelade mot veteranerna tror jag att det var. hon skulle möta mig halvvägs men hon gick lite längre än det ^^ jag är inte den allra snabbaste vettni. efter dom hade spelat klart så gick vi och samlade in en massa puckar (typ 5st)
när vi var på väg ut så träffade jag en fin och sedan så skulle vi gå hem men då ringde jag morsan och sa att vi skulle åka till coop och hyra film. jag och agda gick till sporthallen och väntade på rally kalle, då hade den fina förflyttat sig till sporthallen och först så såg jag inte honom men sen när agda frågade om han velade ha en dricka då märkte jag att det inte bara var jag och agda där haha.
vi satt å snackade tills morsan kom och då så for vi till coop och i bilen så hörde vi låten what makes you beautiful med one direction och både jag och agda tyckte det var läskigt för i texten så sjöng dom - i don't know why, you're being shy, and turn away when i look into your eyes. hahah bara för att det har hänt oss... ♥
men i alla fall vi hyrde filmen som heter bad teacher och for sedan hem.
morsan gick ner till källaren och hämtade en red stripe till henne och en pommac till mig (aa*
poppade popcorn.
fett bra film haha.
men pallar inte skriva nå mer, väntar på en seg agda men skit samma
c'yaa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0