Men åååååh jag grisa tröjan!

tjenare nu står man här framför datan och väntar på GÖÖÖÖÖSTAAA!
seg ska hon oxå vara...
snacka om humor igår,, hojja johanna är ju som hon är, hon är ju så jäääävlaaa seg haha, hon garvade åt mina skämt typ 30 år efter att jag hade sagt dom.
nog för att det inte ens var något skämt men men.
efter att hon drog hem så gick jag och duschade, ockuperade duschen i ungefär en halvtimma haha ;)
sen gick jag in på datan och kollade läget sen spelade jag röj (stängde av datan)
RÖJ ♥
sen skrev erica att jag skulle logga in på skype så jag gjorde det snackade med henne och andersson och lite med olov :D
andersson och erica sjöng så vackert hihi!
loggade ut från skype sen för att erica sa att hon skulle ringa men gjorde aldrig det men nu har seeegot kommit hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0