Facebook sak 321 kör!

Malin Oskarsson - En fin tjej som jag känt i ett par år nu men ändå har jag inte en aning om hur du är och så haha lät ju skevt men så äre :D
Julia Tallfjärd - En underbar tjej 123 haha snäll, rolig, helt fakking awesome! ♥
Petra Tillberg - En snäll tjej som går i min klass, grymt rolig äru jao!
Denise Johansson - Snygg som fan och snäll uta helvete, rolig och väldigt väldigt osum! ♥
Stina Svanhem - Tjaaah morsan du vet att det verkligen inte går att skriva vad jag tycker om dig och så för att det skulle bli ett helvetes lågnt inlägg ;o men asså jag skulle verkligen inte klara mig utan dig, inte en enda minut, du är min finaste ! ♥
Salamat Umadova - Känner inte men söt, yeah! (:
Nadja Vennström - Grymt snäll och du är en förjävla söt unge! (:
Emma Östman - Grymt söt och otroligt omtänksam, synd att jag seriöst inte känner dig så bra :( ♥
Emil Olofsson - Cool kille, snäll och inte ser du så dum ut heller hah :D
Max Winsa - Fin kille som har gått i min klass på Gunilla :)
Victor Höynäla - Snygg, Snäll, Rolig, Bäst hihi ♥
Jens Vikman - känner inte.
Erica Larsson - Hey babe du är en riktigt snygg vän som jag verkligen älskar, haha våran humor är den bästa :* ♥
Monique Airijoki - Gumman jag saknar dig otroligt mycket och du är så jävla vacker, älskar dig! ♥
Yuwadee - Saknad, älskad, snygg vän som jag är så jävla glad att få ha i mitt liv! ♥
Daniel Wåhlström - Rolig, snäll, söt, helvetes många minnen hihi ^^
Marcus Sundvall - Känner inte men snygg :)
Felicia Tjäder - Kan inte beskriva dig med ord bästa vännen du betyder så jävla mycket för mig att jag skulle inte den minsta minuten vara utan dig spelar ingen roll! ♥
Alexander Larsson - Häftig kille som är väldigt dryg ibland men även väldigt snäll :3
Emil Bergdahl - Snygg!
Frida Gustafsson - En snygg tjej med härlig humor och är jävla snäll! ♥
Axel Isaksson - Snäll kille som går i Ludvig klass :)
Andreas Lidman - Snäll kille, bra på fotboll :)
Elias Johansson - Mitt kakmonster hihi snäll och söt + saknad ^^
Tove Byström - Snäll och underbart snygg tjej som alltid finns där för en ♥
Josefin Oskarsson - Snygg tjej 123 och förjävla snäll och en vän som alltid finns där för en ♥
Alice Öhman - En tjej som jag inte känner men gärna hade velat lära känna, söt som socker och säkert snäll :)
Felicia Johansson - En tjej som jag inte känner dessmer men jävligt söt och snäll :)
Sanna Backteman - Min dotter, vad mer kan man säga, du är härlig ♥
Sofi Grönberg - Känner inte men snäll och söt, även bra på fotboll ^^
Felicia Lantto - Snäll och jävla snygg tjej som jag saknar! ♥
Jennifer Björk - Snygg och snäll tjej! (:
Emil Johansson - Snygg kille, säkert snäll oxå!
Jenna Virkkunen - Saknar dig bruden, fyfan det är sjukt! Snygg och Snäll och jag älskar dig jätte jätte mycket! ♥
Emma Fyrén - Söt och snäll släkting! :3
Angelica Wettainen - Grymt snygg och snällast och den bästa på att sjunga, och om du vela veta så är vi släkt (men det är inte ovanligt för jag är släkt med hela världen nästan) hihi ♥
Mellsan Sannelind - Cool tjej, hell yeah!
Emilia Carlesson - Min fina vän som är en jag alltid kan lite på! ♥
Hanna Brynefall - Saknar dig vännen, du betyder grymt mycket för mig oxå! Älskar dig! ♥
Sanna Rörland - Fin och rolig tjej som även är väldigt snäll! :)
Frida Persson - Grymt snäll tjej som även är väldigt söööt! :)
Johanna Sundling - Grymt cool tjej som är väldigt snäll och mycket söt :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar dig med, älskar dig oxå!<3

2012-01-16 @ 20:58:28
URL: http://brynefall.blogg.se/
Postat av: tjäder

älskar dig bästevän,<3

2012-01-16 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0