Kapten kaos is in the house, var beredd på din livs störst mardröm!

Som du saknar - Den där härliga tiden i december och januari.
som du vill lära känna bättre - Denise Johansson :)
som du älskar väldigt mycket - all of my friends and my family
som du kan offra livet för - Om jag ska vara seriös så är det min mami.
som du hatar - dom...
som du tycker är underbar - Kameran ♥
som såg dej gråta sist -  pappa
som är din barndomsvän - My Flygare :)
som du senast sov med - Haha min finaste Johanna Olofsson Falegren 
som du tycker är snäll - alla mina snälla vänner ( det vill säga alla mina vänner!)
som känner dej bäst - Johanna Olofsson Falegren
som du vill träffa oftare - Jennifer Engström
som du vill krama - Emilia ^^
som är din bästavän - Felicia, Erica, Johanna, Johanna, Jenny, Linda, Generalen, Ante, Filiph, Arvid, Filip, JK, David, Oscar, fler ;)
som var din förra bästavän - Emelie, Daniel.
som är en riktig vän - Alla mina riktiga vänner antagligen.
som alltid ställer upp -  Erica, Felicia, Tove, Johanna & Johanna, Jenny, Monique, 
som du tror kommer vara vän med livet ut - Jag får hoppas att det är dom flesta men typ dom som varit mina vänner sen början 
som du litar 100 % på - Felicia, Morotens brud, Erica, Krigarn, Linda, Johanna
som du har många minnen med - ...
som du aldrig kommer att lämna - de som betyder mest.
som du tycker är bäst - Min säng
som får dej att le fast allt känns tungt - Haha lätt Jenny
som du nästan alltid har roligt med - Krigarn, Erica, M's Brud, Elina, Amanda, Jennifer, Jenny och Johanna!
som du tycker är snygg - David, Hönan, Emil, oj det finns många men dom där bland annat :)
som du har spenderat mest tid med i sommar - Emelie, Daniel, Familjen.
som du ramlade med senast - Haha kommer inte ihåg
som låg på dej sist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0