lärt mig leva med det.

bara så ni vet så orkar jag inte blogga eftersom jag mår skit, livet är upp och ner, men jag lever och det är ett stort jävla plus!
aja men i alla fall så idag så läste vi någon bok som hette "jag mobbar inte" och det var då min värld rasade samman, nog för att den rasade för någon vecka sen...
men i alla fall så tänkte jag bara säga tack till mina underbara vänner som stöttar mig och hjälper mig när jag har det svårt! ni är guld värda, jag ska finnas här exakt som ni finns där för mig!
jag älskar er mest av allt på denna jord! ♥
nu måste jag plugga engelska eftersom vi har prov direkt kl 08.00 fuck livet men sen efter skolan så blir det att vara med världens finaste jennifer och elina, men nu måste jag dra puss puss! :*

fick denna underbara tröjan av mami på alla hjärtans dag, älskar dig enormt mycket! ♥

sen så mamma och pappa, det här vill jag ha när jag fyller år!
och ett eget domän namn istället för blogg.se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0