Fy fan vad less jag blir!

Ja om ni undrar vad jag menar med rubriken så blir jag bara så jävla less på folk som inte tar mig på allvar. Alla ni som tror att jag är en tjej som aldrig kan lacka ur och aldrig kan bli sur, ja ni känner fan inte mig i så fall! Alla tror att jag är den där snälla lilla tjejen som inte gör en fluga förnäm men när det kommer till kritan som blir dom helt jävla paffa när min stubin har tagit slut, då jävlar smäller det!
Men jag pallar inte gå och vara förbannad så jävla mycket längre, hojja, dagens ungdomar!
Nä men allvarligt så orkar jag inte vara den som alltid är snäll, det är så jävla jobbigt, okej, ja jag kanske inte är världens bästa på att uttrycka mig men jag KAN OXÅ BLI ARG, och dom flesta som har sett mig vara arg får världens jävla chock. Men jag HATAR att vara arg, det är fan inte kul, vem vill egentligen gå och vara arg eller sur hela tiden? Inte jag i alla fall..
Nä men i alla fall nu ska jag sluta vara en sån jävla klagare haha!
Men i alla fall idag så har jag varit med ett par underbara människor tre av mina allra bästa vänner ♥
ni är sjukt jävla fantastiska även fast ni kan vara grymt jävla störande oxå! men jag älskar er ändå :*
nä men vi kollade någon film sen hade jag och fille fight och jag lackade totalt men nog om det, sen drog ante och fille nånstans och jag och erica satt som några fån på sängen haha..
sen gick vi upp till a-hallen och gissa vem vi träffade där, jo kanske ante och fille haha dom satt där med jenstah boi, vi gick dit och snackade ett tag innan vi fortsatte till isladan, alla förutom jenstah som hade dragit hem, tråkmåns!
men där uppe tittade vi på när damerna åkte konståkning, där mötte vi oliver aja men sen när vi var på väg hem så slängde oliver och ante erica i snön och jag skulle slänga fille i snön men han är så jävla feg så han sprang iväg ;)
nä men nu ska jag ta och gå å lägga mig, vi hörs!
ni får två as grymma låtar :*

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag blev gulligt blöt...

Älskar dig Moa bästavännen <3

2012-02-14 @ 16:17:26
URL: http://ericaalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0