when somebody says "nice ass bro" you say

"i know bro, wanna touch oh right it's 2 nice for you"
hahah hallu det var ett tag sen man bloggade och börjar tänka lite nu att det kanske är bäst om man gör ett inlägg nu haaaha
aja åkte till byn i fredags och tältade på en söt liten ö 10 meter ut i vattbet. vi hade det kaos! svinkul! haha aja kom hem igår typ efter 20. och idag har jag inte gjort så mycket innan jag åkte till amanda och vi gick ut och snackade typ direkt jag kom. vi pratade om att börja skolan och om att flytta osv. osv. 
åkte hem vid 18 och nu ligger jag här i sängen och tar det allmänt lungt aja, men slänger in nån bild sen ska jag fortsätta ligga här och inte göra ett skit. 
xoxo / svanhem
me love you ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

me law yå tå <3

2012-08-19 @ 23:15:01
URL: http://ericaalaarsson.blogg.se
Postat av: Biggge

Nice tits.

Svar: ehm jahaaa, tack eller något..
princess svanhem

2012-10-08 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0