Tog den av en snygg!

1. Vad heter du? Moa Svanhem
 
2. Hur gammal är du? 15 år
 
3. Vart bor du? Malmberget
4. Hårfärg? Riktigt riktigt mörkbrut men i grunden cendré
5. Ögonfärg? Gröngråablåa 
6. Hur lång är du? 157 cm över havet
7. Kär? Kan man inte direkt säga
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? 2
10. När och vem kysste du senast? Let's keep it a secret
11. Har du hånglat med någon av samma kön? nåjoe, när jag var mindre.
12. När hade du senast sex och med vem? Oskuld
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Ungefär 1 år och 3-4 månader
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
 
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Dom som behandlar en väl
17. Vad har du för mobil? Samsung Galaxy Note
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra då? Jag har inte den blekaste aningen!
19. Favoritland? Grekland
20. Favoritfärg? Svart/Rött
21. Film? LOL
22. Bok? Läser inte mer än i skolan
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag står upp för allt jag säger och allt jag gör
25. Vad gillar du minst med dig själv? Alldeles för aggresiv.
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Erica Larsson
27. En person du älskar - Brur
28. En person du hatar - Nämner inga namn
29. Ut och festa eller myskväll? Fest sen mys!
30. Saknar du någon just nu? Helt klart..
31. Vad är det bästa som hänt dig? Ärligt talat så är det mina vänner, mina fantastiska vänner!
32. Beroende av något? Tuggummi
33. Ditt livs största misstag? 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Kan inte bara välja en!
35. Har du några tatueringar? Nej men vill ha!
36. Piercingar? En i övre läppen
37. Vem är mest lik dig? Mami i think
38. Har du någon förebild? Har inte direkt någon förebild..
39. Vad ska du göra idag? Dejta duschen och sen sängen!
40. Vad är det värsta du vet? "Vänner" som hugger en i ryggen!
41. Vad är det bästa du vet? Att se ett leende på någon man gillar jätte mycket!
42. Vad åt du senast? Jordgubbar
43. Vad vill du ha just nu? Någon som älskar mig tillbaka för den jag är.
44. Vad köpte du senast? Choklad (h)
45. Vem är din favorit kändis? Eminem, Medina 
46. Vilken är din favoritställning? Oskuld fortfarande
47. Tränar du? Nåjoe, men oftare måste jag göra det!
48. När går du och lägger dig? När jag är trött
49. Vad är klockan nu? 21:10
50. Är du nöjd med ditt liv? Kunde varit bättre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0