take me 2 wonderland.

åååh fyfan sitter här hos erica i hennes frigga och läser gamla konversationer. jadu kan bara tala om för er att jag är ett svin med tanke på det jag skrivit till den personen jag verkligen älskade av hela mitt hjärta då. jag har varit blind, döv, helt jävla handikappad i vissa lägen!
sen går jag vidare till dom andra konversationerna som handlade om en hel del som jag ångrar uta helvete nu! fuck fuck fuck! blind av "kärlek" döv av "fina ord" å herregud. varje gång jag läser som konversationerna så fäller jag alltid en tår eller två, seriöst hur jävla dum kan man vara?! dum i huvudet är enda orden just nu för mig och jag kan inte fatta hur jävla dum jag är som faller för en människa som ändå inte bryr sig ett jävla dugg om mig! det är väl meningen att man ska falla för någon som vet att man existerar istället för någon som man är helt jävla död för?
orkar inte med den här jävla skiten som kallas för känslor längre, jag orkar bara inte, life sucks och jag vet inte hur jävla mycket längre jag klarar av det här. snälla gud om du hör mig så visa mig den rätta vägen till ett bättre liv. fakking maddafakkas!

okej okej okej nu lugnar vi ner oss (även fast det inte går) alltig har bara gått snett för mig dom senaste två åren!
allt är rent utav sagt ett jävla helvete!
förlåt för allt jag aggrat nu ska jag försöka bli en snällare människa, puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0