lista

OM DIG
Ditt namn - Moa Kristina Enback Svanhem 
Din ålder - 15

Din längd - 152
Din hårfärg - Riktigt mörkbrunt

Din ögonfärg - Gröna tyyp
Din längd på håret - Mitten av bysten
vem är roligast? - Alla mina vänner
Vad gör du oftast med dina vänner? - Hänger
Vem är snällast av dina vänner? - Alla
Vem umgås du minst med? - Dom jag knappt känner

KÄNSLOR
Saknar du någon just nu? - Nåjo
Hur är ditt humör? - Happy
Vem skulle du vilja träffa nu? - Maja Yngström 
När grät du senast? - Igår
När skrattade du senast? - Inatt och idag

Vem var du arg på senast? - wille typ

TELEFONI

Vem ringde dig senast? - Elias Johansson (men kunde inte svara) annars var det william kvickström
Vem ringde du senast? - Alex

Vad har du för mobil? - Samsung Galaxy Note
Vem smsade dig senast? - william kvickström
Vem smsade du senast? - william kvickström
Vem mmsade dig senast - kommer inte ihåg
Vem mmsade du senast? - kommer inte ihåg
Vad har du för abonnemang? - Halebop vänner
 
SENASTE:
Dryck: saaaft
Telefonsamtalet: som jag svarade på? william kvickström
SMS: william kvickström
Sång du lyssnade på: Professor Green - D.P.M.O
 
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Eh?
Har du några husdjur: Om dammråttor räknas så ja
Vill du ändra ditt namn: Ja
Vad gjorde du under din förra födelsedag: tjillade!
Vilken tid vaknade du idag: fem i tio typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade film
Någonting som du längtar till: senare idag
Senaste gången du träffade din pappa: för nån dag sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag aldrig gjorde det där.
Vad lyssnar du på just nu: Protoje - Take Control
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nåjo!
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte orkar städa -.-
Vad är ditt namn: 
Singel/upptagen: i'm so available
Stjärntecken: Vädur
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Gunilla - Tallbackaskolan
Gymnasie: Det jag kommer in på efter nian
Långt eller kort:  Kort
Vad gillar du med dig själv: Har ingen aning
Piercings: Öronen och läppen
Tatueringar: Ingen än
Höger eller vänster: Vänster

DIN FÖRSTA:
Operation: har aldrig hänt
Piercing: öronen
Tatuering: ingen
Bästa vän: My
Sport du spelade: Balett..
Husdjur: Fishes
Vaccination du minns: Typ dom där nånting..
Konsert: 
Förälskelse: oh shiit don't remember dude
 
JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Börja städa
Lyssnar du på: Bliss n Eso - Reflections
Väntar du på: Att tiden ska gå
 
TROR DU PÅ:
Dig själv: ibland
Mirakel: kanske
Kärlek vid första ögonkastet: vet inte
Himlen: Ja?
Tomten: Vem gör inte? :o
Att kyssas på första dejten: Eh, idk
Änglar: ja jag tror ju på mina vänner!

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: musik
Vad vet inte så många om dig?: jag tappar ofta bort mig när jag tänker alldeles för mycket, jag blir helt lost och vet knappt vart jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0