kind of forever alone like a stone in the desert

Jahapp.. Vad fan ska man göra nu då? Mina fina vänner har åkt till byn och lämnat mig :(
Hahah men i alla fall vi har i alla fall haft jävla kul!
xoxo / svanhem ♥
 


Om du bara visste hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag saknar dig det känns sjukt men vart jag än går så är du där, jag vill bara glömma dig men jag vet inte hur jag ska göra. Du är det bästa i mitt liv men även det värsta.
Du ska bara veta hur det känns att se dig gå med nå jävla fittiga luder.
Fan vad jag hatar dig och dina vänner men det jag hatar mest med dig är att du gör så jag älskar dig. Du är liks mycket svin som dina vänner men ändå så försvarar jag dig i situationer jag inte ens borde göra det.  
jag hatar dig och det du gjorde men det var det bästa för oss. I know you didn't even care but all i ever did was care for you. 
Oh lord please kill me!
 
it's hard 2 forget someone you never even dated
admit it you are waiting for something that won' even happen.
Daydreaming of what could never be, it will never be So baby it was best that we let it go.
Sanningen är att du är lika värdelös som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0