"gilla så skriver jag en rad om dig blablabla"

JENNY NILSSON - så jävla söt och snäll och galen tjej, en som har funnits i mitt liv riktigt länge!
ANGELICA WETTAINEN - så sjukt snygg hade lätt kunnat byta utseende med dig, riktigt duktig på att sjunga och kan bara säga att jag är sjukt stolt över att kunna kalla dig min släkting!
RASMUS FORSMARK - snäll och gullig kille, rolig och helt jävla galen, ser bra ut också!
NINA KRÍSTELL - snäll och sjukt söt tjej, har tyvärr bara träffat dig en enda gång och kan erkänna att det är lite tråkigt!
ELINA BERGGREN - såå jävla söt och snäll, sjukt gulligt skratt, saknar dig homie och vi ska ha en grym jävla tid i nian!
ERICA LARSSON - min allra bästa vän, skulle inte klara mig en enda dag utan dig, loveu!
EMMA ABRAHAMSSON - snygg och snäll tjej, känner inte dessmer :(
LILLEGRIS KLINGSBRUD -sjukt söt och snäll och saknad tjej. måste umgås!
MY FLYGARE - snygg och snäll barndomsvän!
ELIAS JOHANSSON - gullig och snäll homie!
STINA SVANHEM - jävla mongo morsa ♥
JOCKI OSKARSSON - grymt cool kille, med bra humor och snäll!
NILS HENRIKSSON - söt och snäll kille med världens sämsta humor! ;)
DENISE JOHANSSON - grymt söt och snäll tjej!
SOFIA ÖDERYD - snygg och snäll tjej, mycket rolig också!
DIANA SKAUGVOLL - söt och snäll tjej, borde bli modell!
EMILIA CARLESSON - min fina och saknade vän, sjukt gullig. no matter what i'll always love you!
PONTUS ERIKSSON - snäll kille som går i min klass!
JENNIFER NILSSON - så sjukt snäll och så sjukt söt att man dör när man ser dig haha rolig och knasig och vi ska ha den bästa sista terminen tillsammans!
EMIL JOHANSSON - snäll kille som ser hyffsat bra ut!
ANNA ANDERSSON - söt och snäll tjej som jag måste umgås med!
FRIDA GUSTAFSSON - snygg och snäll tjej, min deeptalk buddie!
NATHALIE LÖVSTEDT - gullig och snäll tjej!
MAJA OSKARSSON - snäll och söt tjej som är väldigt väldigt galen!
SANNA RÖRLAND - såå jävla snäll tjej så det är inte sant, rolig och söt också!
FELICIA TJÄDER - söt och snäll tjej som är en av mina bästa hompisar!
EMMA JOHANSSON - snäll och söt tjej, känner inte så bra!
PONTUS RÖRLAND - söt och snäll liten kille som är bror till världens bästa sanna!
ERIK THYNI - söt och snäll kille som är jävla grym och galen!
DAVID GUSTAFSSON - snygg och snäll kille som går i min klass, grym på spanska också!
NADJA VENNSTRÖM - söt och snäll tjej som alltid är glad när jag har träffat dig i alla fall!
DANIEL WÅHLSTRÖM cool kille som är snäll! 
PETRA TILLBERG - söt och snäll tjej, vi kommer ha en jävla bra tid den sista terminen!
SARA FORSS - söt och snäll tjej som jag hade velat lära känna lite bättre!
JULIA TALLFJÄRD - söt liten och snäll tjej som alltid är på bra humör!
LUDDE ÅBERG - snäll och söt kille som jag känt sen daagis!
OSCAR ÅBERG - snäll och frän kille som är min fina rasta homie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0