Beautiful nightmares

Å herregud hade världens knäppaste dröm inatt, både min riktiga dröm och min värsta mardröm i samma jävla dröm -.- mycket mycket trevligt...
Aja men sitter här med Bästa och lyssnar musik och bloggar. Snackar om allt mellan himmel och jord, åååh det älskar jag med att ha en vän som man kan prata med om allt, då menar jag verkligen allt!
I love you ♥ 
jaja men kan berätta lite om vad jag har gjort under veckan. Kom hem på typ söndag tror jag att det var.
Måndag så gjorde jag inte så mycket, eller jo jag var med min saknade tjäder och det är klart vi hade roligt som vanligt! vi gick på stan och hängde där, mötte en massa folk, solade och hade det allmänt trevligt!
Tisdag så vaknade jag och fixade lite i mitt rum samt som jag väntade på att monni skulle ringa. Hon ringde vid typ vid fyra eller halv fem och sa att hon åker från erikssons nu och hämtar upp mig. När hon kom så blev jag så sjukt jävla överlycklig eftersom att jag inte träffat henne på typ 3 eller 4 veckor.. Vi drog raggen genom hela gällivare och stannade på en massa ställen. Härligast var när vi åkte till högsta punkten (för er som vet vad det är) solen sken och vi pratade om allt möjligt, dunkade musik åde! Fyfan det är så sjukt jävla härligt att träffa sina vänner som man saknat så utihelvete och bara vara, sen åkte vi ner till gällivare igen och var med en massa gangsters! 
Senare på kvällen så åkte jag till byn, kändes hyffsat tungt att åka när man hade det så jävla kul!
Onsdag så gjorde jag och erica och jenny inte så mycket, lagade mat och skrattade en hel del!
Nu Torsdag så vaknade jag av att Jenny stod och sa "house cleaning, you have 3 wake up" hahahahah var as trött!
Gick in till erica och bestämde oss för att laga pannkakor/plättar. Inte för att skryta men jag är rätt mycket av en mästerkock när det kommer till att steka pannkakor/plättar hahahah! ;)
Sen gick vi till kiosken och köpte lite gott och satt där ett tag, sen ska vi väl titta LOL som är sååå sjukt jävla bra!
Men men kommer antingen hem på fredag eller lördag, ni kan ju höra av er om ni vill hitta på något när jag kommer hem eller så! HAHAHAH!
xoxo ♥ / svanhem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0