Hemma :(

Okej nu har man kommit hem från världens bästa by♥ det har varit en awesome helg! :)
Fredagen så kom fammo å faffa till stan för att faffa skulle besikta släpet å då passade jag på att åka till byn ^^ med mig hade jag Tjäder♥ som skulle till jenny :)
det tog ett bra tag innan famo å faffa var klar (de skulle besikta släpet halv tolv). Vi var iväg typ tre halv fyra å mina gulliga farföräldrar glömde släpet så vi fick vända :/
HAHAHAH!
På kvällen så var vi hos jenny å tjillade!
Lördag så tjillade jag hos fammo ett bra tag innan ericaalaarsson.blogg.se hade ätit å då promenerade jag till henne och hahah hon berättade när hon mötte mig så var det ett ställe där det inte fanns någon belysning... å det var just där vi möttes å hon sa gud va mörkt det är å jag sa jo nog vare ju det.. å hon visste inte att det var jag förän jag pratade :))
när jag kom till henne så satt vi å snackade om en massa, sen skrev vi till folk att dom kunde komma å det gjorde hanna :) jenny skulle oxå komma men hon gjorde aldrig det :(
aja men när hanna kom så satt vi å snackade å tjockade oss med en massa gott! erica velade att jag skulle ta med kameran så jag gjorde det å ja ni kan ju gissA vad som hände, hon är typ in love med min camera ;)
vi skrattade en hel del också :)
sen slog vi på en rulle som jag vela se, det velade resten med ^^ TEXAS CHAINSAW MASSACRE :)
den är fett bra men den är fan läskigare andra gången man tittar på den... det kommer bilder på den sen när jag skrivit klart!
Nog om helgen HAHA!
Imorn börjar skolan å det blir väl najjs eller inte! fakk skolan!
sen ännu värre, det är konfa på torsdag :'(
men imorn ska jag kanske vara med någon random människa :D najjs!
pallar inte skriva mer lägger in bilder å trailern på filmen sen en låt oxå :)
puss :*


Godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0