Att glömma är att släppa taget, att släppa taget är att gå vidare.

Jag blickar upp, försöker se våran stjärna
Jag fokuserar, jag vill ju så gärna
Men ser bara tomhet, ett mörker som växer, precis som dina ögon vill skrika det räcker
Du kan inte lyssna så vad spelar det för roll
Tankarna är borta, har ingen kontroll
Jag saknar dig som fan å vi pratar knappt mer
Jag vet att det är jobbigt, du har egna problem
Men för mig betydde våran vänskap allt
Jag trodde vi hade ett band som var starkt
Gör ont att sakna, gör ont att tänka, men mest ut av allt så gör det ont att vänta
Hur länge ska vi låtsas som att inget har hänt
Så här starka känslor har jag aldrig känt
Hjälp mig bygga upp det som förut
För jag vet att det kommer gå bra tillslut.
.....
Sitter å kollar igenom gamla bilder
På dig å mig, på alla våra minnen
Jag håller dig så hårt, snälla bara stanna
Jag vill bara ha dig, behöver ingen annan
Ja, du betyder, det finns bara en av dig
Jag önskar att du kunde tänka samma sak som mig
Men det är svårt när du skiter i tiden
Dom bästa stunderna vi delat i livet
Jag fattar inte riktigt vad det var som gick fel
Utan dig är jag som typ ström utan el
Kan det vara så att du bara har förändrats
Eller är det båda två som kanske har ändrats
Jag hatar att sakna, hatar att förstå
Kanske dags att vakna, att nu är nu, då är då
Men det är svårt att bara glömma allt vi haft
Alla saker vi gjort, alla saker vi sagt
.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0