Lycklig tjej 123

Världens bästa jul med världens bästa släkt å vänner!
Här kommer det bilder på vad jag fick i jul ♥




sen fick man även :
jävligt mycket mer godis
pengar
saker till håret
smink
lösögonfransar
ansiktsmask
dusch grejjer
lyckad jul säger jag bara! ♥
ni får även några bilder på mig och min storasyster.
sen fick man även :
jävligt mycket mer godis
pengar
saker till håret
smink
lösögonfransar
ansiktsmask
dusch grejjer
lyckad jul säger jag bara! ♥
ni får även några bilder på mig och min storasyster.

Faking A Smile Is Easier Than
Explaining Why You Are Sad...




If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know i'll be there! ♥



Kommentarer
Postat av: Mami

Finaste flickorna i världen<3<3<3

Älskar er såååå mkt/ Puss Mami

2011-12-25 @ 23:13:06
Postat av: Jenny

gud vad fin du var/är :))

2011-12-27 @ 15:14:20
URL: http://jennyviktorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0