Det är gammal låt som jag tycker om, eller tycker om och tycker om...

men den är kul att sjunga till ;)
tjenare förresten, nu sitter man här i min mysiga puffo haha :)
tittar på smycken å linser som jag ska beställa hojja kan inte morsan komma hem snart eller :D
jaja nog om det, igår så satt jag mest framför datan och gjorde ingenting -.-
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

ericaaaaaaaaaaaaa nu får du faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ta och kommaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
du vet att du ändå måste komma för du måste hämta dina vantar ;))
haha men nog om det, ska väl ta å fixa håret sen vette fan vad jag ska göra å sen på lördag vet jag inte heller vad jag ska göra om inte larsson kommer hit.
men nu får ni en bra låt å en bild.
c'yaa ♥
Jag beklagar att jag inte har perfekt stora bröst eller perfekt tunn midja.
Jag beklagar att jag inte har perfekta ben eller perfekt rumpa.
Jag beklagar att jag inte är den tjej som alla killar drömmer om.
Men om du vill ha en tunn, perfekt och vacker tjej så gå ut och köp en barbie-docka.

Kommentarer
Postat av: Erkooo

Jag måååste komma!! mamma ba - jag har inte lovat att du får fara ännu... men hoj kul liv å sitta i en by på nyår!

2011-12-29 @ 12:29:20
URL: http://ericaalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0