Knock of. Fakk of. The game's over.

Tjiiinare TjiiifN sitter här i väntan på att morsan ska komma hem så att vi kan äta å så att jag kan åka till kullen å träffa min saknade gangster åbergs ;ppPPppPP
Det här suger riktigt hårt att daniel har åkt å lämnat mig här hemma ensam ;ooOOooOO
This is shit you know... Men jag tar väl å försöker klara mig utan honom ett tag då, fast det borde ju inte vara så svårt eftersom jag åker typ nästan varje sommar utomlands å lämnar honom här ^^
Seriöst nu byter jag samtalsämne å går in på skolan istället HAHA! Snart börjar skolan å jag längtar as mycket att komma dit å träffa alla mina vänner :D haha nä bara skämta men nog ska det väl bli lite kul eller? xd
Tjill att börja 8:an eller så inte va? Nu är det den svåraste tiden i skolan asså själva årskursen är fett jobbig å hela skolan är jobbig fast det tycker väl dom flesta eller något :)))
Nu byter jag samtalsämne igen å berättar för alla att jag har en dotter xd hon är jätte söt å jag fick reda på det i söndags HAHA! Nä jag tar å avrundar här med en låt å bild :))
Bye fake ass gangstahZ // Devils Personal Assistant aka Moa Svanhem ♥
JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄNNEN! ♥

Kommentarer
Postat av: Thanilsson

Ä*LSKAR DEJ OXÅ GUMMSI GO!!! <33333333

2011-08-10 @ 00:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0