Hey gurl i just wanna say that you suck.

Hey gurl i just wanna say that you suck.
folk är jävla tröga i detta samhälle Folk dör. Folk misshandlas. Folk våldtas och våldtar. Folk tror att dom är bäst. Folk behandlar andra som skit för att man inte är likadana. Alla människor är olika och det måste ni förstå och vissa vill inte vara som alla andra så då sticker dom ut lite med antingen kläderna eller en udda hårfärg.
Då får man någon dum kommentar om att det såg förjävligt ut och en massa sådant skit. Seriöst, det är väl den som väljer att ha den hårfärgen eller dom kläderna som ska tycka det ser fedt najjs ut inte någon annan?
It is crazy how we live, in a world full of cheesy people that don't get that everybody is olika ^^
Jag är själv inte som alla andra, jag har provat att vara normal och jag gillade det inte så jag valde att gå min egna lilla mode värld :D
Och resultatet blev så här
jag har lite udda stil, jag älskar att experimentera med mig själv och jag älskar att ha mössa på mig, folk kallar mig för pojkflicka bara för att jag gillar killkläder, dom är fedt mycket skönare än tjejkläder ibland :)
jag älskar bilar och skotrar, speciellt att plocka isär dom och sen fixa tillbaka allt igen, fast ibland går det inte så bra... men jag försöker iallafall ;p
Jag lyssnar på udda musik som ingen annan gillar men det skiter jag i för dom behöver väl inte gilla det :D
Och sen kommer vi till skolan vart jag älskar att skämma ut andra :D
Det är rätt många som kallar mig wannabe men jag är isåfall en wannabe svanhem and enback för svanhemare och enbackare är lite speciellare än andra och speciellt bybor ;p
jag älskar min lilla by och jag känner typ alla därifrån, är typ nästan släkt med alla där också ^^
bybor är sig själva och ingen annan, om man jämnför bybor och stadstbor så är dom flest stadsbor som är så jävla lika alla andra och nästan ingen vågar sticka ut förutom dom jag umgås med :D.
Jag och min bästaste vän Emelie är inte som alla andra när vi går på stan, folk tittar med snea blickar på oss men vi skiter fullständigt i det för vi är dom vi är och ingen kan ändra på det :D
det är inte många som gillar mig för att jag säger vad jag tycker och säger om något är fel och till dom säger jag bara FUCK YOU AND THE GAME IS OVER NOW...

Så jävla stilig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0