Dag 3 - Min Bästa Vän

Jag har ganska många bästa vänner men min allra bästa vän måste nog vara Emelie.
Vi har inte varit vänner så länge men det känns som att vi har varit det i flera år och jag skämtar inte :D
Vi är som gjorda för varandra, vi är lika cp, vi har samma humor och bäst av allt så får hon mig att må bra när jag egentligen mår skit, hon får mina tårar att torka och hon finns alltid här för mig.
Jag ska alltid finnas här för dig när du behöver mig som mest, för ja, du finns alltid och då menar jag verkligen ALLTID!
Vännen min, du är så jävla underbar och jag har alltid kul med dig!
Jag älskar dig mer än vad du kan tänka dig och jag klarar mig verkligen inte utan dig!
Jag älskar deg och det menar jag verkligen! ♥

Du är min klippa


Dig kan jag alltid luta mig mot


Du är min stjärna


Du leder mig när jag är vilse


Du är min hjälpande hand


Du finns alltid där för mig


Du är min sol


Du får mig att le


Du är min detektiv


Du ser om nått är fel


Du är min vakthund


Du gör mig trygg


Du är min andra halva


Du gör mig hel


Du är min vän


Dig kommer jag alltid att vara rädd om ♥


Kommentarer
Postat av: Thanilsson

Älskarejj me gummsi! <33

2011-08-10 @ 14:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0