Dag 1 - Presentation av mig själv + bild

Don't know what to wright men men jag börjar väl så hära då.
Jag heter Moa Kristina Enback Svanhem och jag är 14 år gammal, bor i malmberget som är ganska genom ruttet och det finns verkligen ingenting att göra hära :/
Jag lever i en ganska fucked up värld och mår inte så jävla bra dom flesta dagarna men jag försöker vara stark och jag lyckas ganska bra med det tycker jag, livet är inte alls något jag egentligen vill ha men jag måste göra det bästa av situationen, man kan säga att jag lider av så kallad depression men det syns nog inte så tydligt...
Mina intressen är stugan, Nilivaara, mina gangster polare såklart, foto, musik.
Thats it fokes jag har ingen aning om vad jag ska skriva så detta får räcka :)))
So Fucking What?

Kommentarer
Postat av: Jenny

nåå vad fin du var (:♥

2011-08-09 @ 01:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0