det var nog lika bra

 
För jag drar nu, vill inte se dig mer
vill inte veta vad du gör eller vem du är
för jag drar nu, vi kanske aldrig ses
Det kanske är likabra att saker blev som dom blev

För jag drar nu, vill inte se dig mer
vill inte veta vad du gör eller vem du är
för jag drar nu, vi kanske aldrig ses
Det kanske är likabra att saker blev som dom blev

Lever kvar i tiden, fast på ett helt annat plan
även fast vi alla gått igenom samma sak
vill inte lämna skiten, ändå inte leva i den
lämnat det förflutna nu, men tänker på dig hela tiden

Vi mådde sämst då
men efteråt har vi förträngt våra djupaste sår som en gång kändes svårt
men ändå, vi kommer aldrig glömma det som varit
och jag kan känna att jag önskar allting blev som vanligt

Har ingen aning varför, men jag fuckade ur
hade tur i alla fall en stund men det tog alltid slut
så jag andas ut, vill inte känna längre
även fast jag ångrar mig ibland att jag har lämnat henne

Vill inte se dig längre, hon var min egna ängel
vill inte känna, men jag hoppas att du lever vännen
tills döden skiljer oss åt, det var ärliga ord
i alla fall till dagen, då kärlek dog

Har vandrat hela jävla vägen själv och det gör jag än
och kommer göra till den dagen någon dödar mig
men stå i vägen, fan jag vägrar att bli stoppad
på en rullande sten kan det aldrig växa mossa

Men vissa dagar kan jag känna att jag inte klarar
medans nästa dag kan kännas nästan underbar
jag kan leva, fast jag saknar henne än
men jag står för det jag sa, jag kan klara mig själv

Försökte hålla mig låtsaslycklig med sprit
när man förlorade sitt enda som betydde ett skit
jag både hatade och älskade den smärta
jag fick känna sista gången då hon lämnade mitt hjärta

Har skrivit tusen jävla sidor, blad för blad
om samma sak, men jag blir ändå aldrig klar
känner mig ganska vilsen, men allting blir nog bra
om ett tag, med tiden, bara man låter den va, så sjung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0